Thumb Thumb Thumb
Joc De Memorie, Haba, Piramida Animalelor, 5ani+
Marca: HABA
Cod produs: 9lu_302812
Disponibilitate: 1 bucati in stoc
90 Lei
87 Lei - 3 %

Adauga in cos
0726 567 375
COMANDA TELEFONICA
Estimare livrare: 1-3 zile lucratoare
TRANSPORT: 19 LEI
Retur produs in 14 zile
Suport telefonic
Banii inapoi garantat
Plata online
In timp ce animalutele se aventureaza pe faleza, descopera un far. Acestea cred ca pot sa faca si ele un far al lor, din animale si astfel ursul se catara pe elefant, leul peste urs si asa mai departe. Insa crocodilul se simte jignit – vrea sa fie deasupra si impinge animalele din turn iar toata lumea este nedumerita. Cine este atent si aranjeaza animalele in ordinea corecta
Pachetul contine: 19 animale, 1 tabla de joc, 4 modele de turn din animale, 1 zar, 1 saculet, 1 set de instructiuni.Recomandare de varsta: 5-99 aniMaterial: carton, textil, lemnTip joc: joc de construire, joc de memorieNumar de jucatori: 2-4 persoaneDurata jocului: 15 min+AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocareINSTRUCTIUNIUn joc de suprapunere a animalelor pentru 2-4 maestrii cu varste intre 5 si 99 aniAutori:;Christoph Behre, Klaus MiltenbergerIlustratii:;Daniel DöbnerDurata jocului: aproximativ 15 minute;In timp ce se bucurau de o aventura minunata pe coasta, animalele descopera un far si le vine o idee nebuneasca – vor sa vada daca pot sa construiasca propriul turn format din animale, la fel de inalt ca farul. Asadar ursul se catara cu grija peste elefant, leul peste urs...intotdeauna un animal mai mic peste unul mai mare. Animalele iau o decizie desteapta si hotarasc ca licuriciul sa fie ultimul asezat pentru a lumina la fel ca un far. Insa crocodilul se simte jignit, el vrea intotdeauna sa fie primul si continua sa impinga animalele de la locul lor lucru care le deruteaza pe acestea. Curand, turnul incepe sa se clatine si iar animalele nu mai stiu daca sunt in ordinea corecta. Turnul animalelor are succes numai daca animalele se urca in ordinea corecta fara sa se prabuseasca.;Continutul jocului19 animale (cilindrii din lemn), 1 tabla de joc, 4 sabloane, 1 zar, 1 saculet, 1 set de instructiuni.;Pregatirea joculuiAsezati tabla de joc in mijlocul mesei. Fiecare jucator primeste 1 sablon pe care il aseaza in fata lui. Sabloanele ramase sunt asezate in cutie. Aseaza restul animalelor in saculet si tine zarul la indemana.;Cum se joacaJocul se desfasoara in sensul acelor de ceas. Persoana care a vazut oceanul ultima oara incepe primul.Primul jucator extrage trei animale din saculet si le arata celorlalti jucatori. Daca acesta extrage crocodilul, acesta este introdus din nou in saculet si extrage alt animal. ;In mijlocul tablei de joc jucatorul aseaza animalele unele peste altele de la mare la mic, avand grija sa fie in ordinea de pe sablon.;Important!;;Imaginile animalelor trebuie asezate intotdeauna cu fata in jos pentru a determina jucatorii sa foloseasca memoria pentru a-si aminti cum sunt pozitionate animalelor.;Exemplu (pag. 8):Julie a extras din saculet caine, leu si broasca testoasa. Leul este primul, deasupra va fi asezat cainele si apoi broasca testoasa.;Mai departe urmatorul jucator extrage un animal din saculet si continua sa cladeasca turnul in ordinea pe care el o considera corecta.;Suprapunerea animalelorExtrage un animal din saculet fara sa te uiti. Arata-le celorlalti jucatori ce animal ai extras. Apoi aseaza animalul in locul corect din turn.;Reguli importante de suprapunere; ; ; ; ;Decide care crezi ca este pozitia corecta pentru animalul pe care l-ai extras.; ; ; ; ;Poti folosi ambele maini; ; ; ; ;Aseaza intotdeauna animalul cu imaginea in jos; ; ; ; ;Indeparteaza cu grija partea superioara a turnului si aseaz-o pe tabla de joc.; ; ; ; ;Aseaza animalul pe care l-ai extras din saculet si apoi aseaza deasupra partea superioara; ; ; ; ;Atunci cand muta partile turnului, jucatorii nu au voie sa se uite la animalele din turn.; ; ; ; ;Manuieste cu grija turnul ca sa nu se prabuseasca.;Exemplu (pag 9)Tim extrage oaia din saculet. Turnul are deja leul, cainele si broasca testoasa. Oaia trebuie asezata intre leu si caine.Tim ridica primele doua animale, aseaza oaia (cu imaginea in jos) pe animalul inferior (leul) si apoi reaseaza celalalte doua animale (cainele si broasca testoasa). Acum urmatoarele animale sunt in ordinea corecta in turn: leu, oaie, caine si broasca testoasa.;CrocodilulDaca extragi crocodilul din saculet trebuie sa indepartezi un animal din turn. Arunca zarul. Numara punctele de pe zar si incepe sa numeri de jos in sus animalele din turn. Indeparteaza animalul care se afla pe pozitia indicata de zar. Aseaza animalul extras inapoi in saculet dar ai grija ca nimeni sa nu vada ce animal este.;Exemplu (pag 9)Paul extrage crocodilul iar pe zar apare numarul 2. Acum trebuie sa ia al doilea animal de jos in sus din turn (oaia).Paul extrage crocodilul iar pe zar apare numarul 5. Insa sunt numai 4 animale in turn si de aceea nu va lua niciun animal.;Crocodilul este scos din joc si urmatorul jucator arunca zarul.;Finalul joculuiJocul se poate termina in 3 moduri diferite.1 Opriti suprapunerea!Animalele din turn trebuie sa fie mereu in ordinea corecta. Daca este randul tau si consideri ca animalele sunt in ordinea gresita atunci poti opri jocul si poti verifica turnul. Pentru a putea face asta trebuie sa strigi „opriti suprapunerea!”Acum, cu grija, ia animalele din turn unul cate unul si aseaza-le cu fata in sus langa tabla de joc. Toti jucatorii compara animalele cu sablonul.; ; ; ; ;Ordinea in care animalele au fost suprapuse este gresita
;Perfect! Ai fost atent si ai castigat jocul!; ; ; ; ;Ordinea in care animalele au fost suprapuse este corecta
;Vai, nu! Nu ai fost atent iar turnul a fost daramat fara motiv. Ceilalti jucatori au castigat jocul.2 Turnul se prabusesteDaca o parte a turnului sau intregul turn se prabuseste atunci jocul se opreste. In acest caz, jucatorul care a daramat turnul pierde iar restul jucatorilor castiga jocul.;3 Turnul este completAti completat turnul
Perfect! Insa oare animalele sunt in ordinea corecta
; ; ; ; ;Daca jucatorul al carui rand este banuieste ca ordinea este gresita va striga „opriti suprapunerea!” (vezi;1 Opriti suprapunerea!); ; ; ; ;Daca jucatorul al carui rand este crede ca ordinea este corecta atunci toti jucatorii castiga.;PontUrmariti intotdeauna sablonul pentru a verifica ordinea corecta de suprapunere a animalelor.;
Afiseaza toata descrierea

Ai nelamuriri? Pune o intrebare si iti raspundem in scurt timp!

Produse vizualizate

Iti place site-ul nostru?
Da-ne un Like pe Facebook!